Děkujeme za pochopení.
L26u46m45í15r 45G50a83z84d37a
Vietnamci se stali součástí naší spolešnosti a jsou na rozdíl od některých jiných etnik pracovití, přizpůsobiví, slušní, milí atd. Za mě reklama naprosto OK, neřku-li skvělá.
M45i92r55e89k 74B60a50u34t30s76c32h
Muhammad Ali o míšení ras
https://www.youtube.com/watch?v=qpjhSmoodu0
Dnes by ten rozhovor asi neprošel...
J35i38r26k40a 16L71i53b40e28ň59s29k35ý
Spořka je rakouská, nikoli česká, pokud je mi známo - jsou prostě víc multikulti. A pak Vietnamci se v ČR zabydleli, zbohatli a jsou to žádoucí klienti i rakouské České spořitelny. Má to logiku. Budoucnost je multikulti.
Z39d38e46n44ě36k 61Z11a73v36a32d89i55l
Spořka nechala natočila další šunt poplatný módní vlně, protože neví co z penězi, o které obrala na poplatcích své klienty.
Nám, kteří účet u spořky dávno nemáme, je úplně jedno kdo tam účinkuje - takové starosti klidně přenechám autorovi blogu.
E97v33a 76K65o98r70b14e74l95o69v48á
Má pravdu předseda. Nebýt té horemdolem protlačované politické korektnosti, tak by se v Česku tahle reklama líbila, neboť máme rádi různé absurdity, jako třeba Okamuru.
P30e21t86r 85L50o69r37e89n68c
U nás máme ve firmě mladého Ing.Arch. Vietnamce obchodně-technickým zástupcem (dříve ="cesťák"), nevidím mu do čísel, ale asi mu to jde, protože se už nějakou dobu drží. Je to fajn kluk a držím mu palce.
Jinak ta reklama spořky je jaksi unylá, neslaná nemastná, ani jsem ji před tímto nezaznamenal. Holt česká reklama je česká reklama...
Jak se vám líbí Mazda? Bóbika. Jistota desetinásobku. Kot packowy i telefon komorkowy amerikanski atd.... Škoda, že už to dneska nejde.
J10a30r71o92s76l67a80v 28H58i39ř83m48a20n
Mě teda pobavil ten všelidový odpor. Jak se projevuje?
Z58d95e11n12ě31k 57B93á84r90t64a
Tak doufám, že ti vlastenečtí bijci bojující proti reklamě s vietnamcem nejsou okamurovci. To by bylo dost tragikomické....
Z87d71e77n19ě18k 73Z85a40v51a59d63i76l
Ano režiséři reklam podléhají coolové vlně s rozesmátými barevnými herci a herečkami.
Valné většině lidí je úplně jedno kdo hraje v těch reklamách, protože je většinou stejně nesledují. Česká spořitelna je takový zkostnatělý moloch, který využívají jen ti, kteří neměli odvahu v posledních 25 letech přejít k nějaké výhodnější bance.
Nicméně naše reklamy využívají jen standardizovaná klišé, kde žádné upracované stavební dělníky, ani uklizečky nikdy neuvidíme.
- Počet článků 25
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2645x