Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LG

L26u46m45í15r 45G50a83z84d37a

30. 6. 2021 22:32

Vietnamci se stali součástí naší spolešnosti a jsou na rozdíl od některých jiných etnik pracovití, přizpůsobiví, slušní, milí atd. Za mě reklama naprosto OK, neřku-li skvělá.R^

0 0
možnosti
MB

Muhammad Ali o míšení ras

https://www.youtube.com/watch?v=qpjhSmoodu0

Dnes by ten rozhovor asi neprošel...

1 0
možnosti
JL

Spořka je rakouská, nikoli česká, pokud je mi známo - jsou prostě víc multikulti. A pak Vietnamci se v ČR zabydleli, zbohatli a jsou to žádoucí klienti i rakouské České spořitelny. Má to logiku. Budoucnost je multikulti.

0 3
možnosti
ZZ

Spořka nechala natočila další šunt poplatný módní vlně, protože neví co z penězi, o které obrala na poplatcích své klienty.

Nám, kteří účet u spořky dávno nemáme, je úplně jedno kdo tam účinkuje - takové starosti klidně přenechám autorovi blogu.

;-D

0 0
možnosti

S tím se dá souhlasit.

1 0
možnosti
EK

Má pravdu předseda. Nebýt té horemdolem protlačované politické korektnosti, tak by se v Česku tahle reklama líbila, neboť máme rádi různé absurdity, jako třeba Okamuru.

2 1
možnosti
PL

U nás máme ve firmě mladého Ing.Arch. Vietnamce obchodně-technickým zástupcem (dříve ="cesťák"), nevidím mu do čísel, ale asi mu to jde, protože se už nějakou dobu drží. Je to fajn kluk a držím mu palce.R^

Jinak ta reklama spořky je jaksi unylá, neslaná nemastná, ani jsem ji před tímto nezaznamenal. Holt česká reklama je česká reklama...

Jak se vám líbí Mazda? Bóbika. Jistota desetinásobku. Kot packowy i telefon komorkowy amerikanski atd....;-) Škoda, že už to dneska nejde.

6 0
možnosti
JH

Mě teda pobavil ten všelidový odpor. Jak se projevuje?

1 0
možnosti
Foto

Tak doufám, že ti vlastenečtí bijci bojující proti reklamě s vietnamcem nejsou okamurovci. To by bylo dost tragikomické....:-)

2 7
možnosti
ZZ

Ano režiséři reklam podléhají coolové vlně s rozesmátými barevnými herci a herečkami.

Valné většině lidí je úplně jedno kdo hraje v těch reklamách, protože je většinou stejně nesledují. Česká spořitelna je takový zkostnatělý moloch, který využívají jen ti, kteří neměli odvahu v posledních 25 letech přejít k nějaké výhodnější bance.

Nicméně naše reklamy využívají jen standardizovaná klišé, kde žádné upracované stavební dělníky, ani uklizečky nikdy neuvidíme.

:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2645x
Datový analytik věřící v sílu faktů a hlubokých zamyšlení. Rád kombinuji různé pohledy na jednu a tutéž věc a systematizuji nepřehledná témata.

Seznam rubrik